loading...

tehranservic

تعمیر پکیج بوتان با بهترین قطعات از نمایندگی در سراسر تهران فقط با یک تماس تهران سرویس تمامی خدمات این شرکت اعم از نصب پکیج بوتان تعمیر پکیج بوتان و سرویس پکیج

بازدید : 191
چهارشنبه 8 بهمن 1399 زمان : 19:51

تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج بوتان میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج بوتان سرویس پکیج بوتان در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج بوتان شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج بوتان با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج بوتان را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد


امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های بوتان می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج بوتان شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

در ابتدا با انواع مدل پکیج بوتان آشنا میشویم

1. پکیج بوتان مدل Verona
2. پکیج بوتان مدل Perla pro
3. پکیج بوتان مدل Optima
4. پکیج بوتان مدل Calda venizia
5. پکیج بوتان مدل Benessere pro
6. پکیج بوتان مدل Parma
7. پکیج بوتان مدل Nuova acqua
8. پکیج بوتان مدلCV 424
این مدل پکیج‌های بوتان دارای پسوندهای هستند که این پسوندها برای این استفاده می‌شوند که به شما بگویند که پکیج فن دار یا بدون فن است.
در صورتی که پسوند مدل پکیج شما از کلمه S استفاده شد باید بدانید که پکیج فن دار است و اگر پسوند i باشد پکیج بدون فن است برای مثال CV 424S یک مدل پکیج بوتان فن دار است و CV424i بدون فن است.

برخی مشکلات رایج در پکیج بوتان

خاموش شدن مدام پکیج بوتان:
زمانی که مشکل پکیج بوتان شما خاموش شدن مدام پکیج است مشکلات متفاوتی وجود دارد.
در برخی موارد مشکل از برد دستگاه می‌باشد و علت دیگر خاموش شدن پکیج می‌تواند کم بودن فشار آب یا گاز هم باشد که با تنظیم فشار مشکل برطرف خواهد شد.در اینجا توصیه میشود با متخصصان تهران سرویس تماس حاصل نمایید.
سر و صدای پکیج بوتان:
از مجموع علت‌های که باعث بروز سر و صدا در پکیج می‌شوند هوا گرفتن پکیج و یا رسوب گرفتن آن می‌باشد که در این صورت باید رسوب گیری و هواگیری پکیج بوتان انجام شود.
انفجاری روشن شدن پکیج بوتان:
دلایل مختلفی باعث بروز این اتفاق می‌شوند که در ادامه نام برده خواهد شد.در عیب یابی پکیج بوتان زمانی که مشکل آن انفجاری روشن شدن پکیج است، تنظیم نبودن میزان گاز ورودی یکی از علت‌های آن است که با تنظیم کردن آن می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.
یکی دیگر از مواردی که باعث بروز این مشکل شده است تنظیم نبودن فاصله بین مشعل و الکترود جرقه زن الکتریکی می‌باشد.
دیگر علت‌های آن می‌تواند مسدود بودن دود کش و یا خرابی سوراخ‌های اطراف جرقه زن باشد.
بالا رفتن دمای آب خروجی پکیج:
در این صورت که دمای آب بالا می‌رود باید به چند نکته مهم توجه شود که یکی از آن‌ها توجه به میزان گاز ورودی پکیج است.
از دیگر علت‌های آن می‌تواند کم بودن فشار آب باشد.
یکی دیگر از علت‌های بالا رفتن دمای پکیج بوتان گرفتگی مسیر ورودی و خروجی آب پکیج می‌باشد.
روشن نشدن پکیج بوتان:
برای عیب یابی پکیج بوتان در صورتی که روشن نمی‌شود باید ابتدا گاز ورودی بررسی شود چرا که در این حالت مشکل اصلی پکیج، گاز پکیج است.
در اولین مرحله باید شیلنگ گاز را بررسی کنید و مطمئن شوید که وصل است و گاز هم قطع نیست.
در مرحله بعد گاز را بررسی کنید چرا که ممکن است هوا درون لوله گاز باشد.
در برخی موارد هم این امکان وجود دارد که علت روشن نشدن پکیج فشار بالای گاز باشد که در این صورت باید تنظیم شود برای تنظیم آن بهتر است با اداره گاز تماس بگیرید.
علت نشان ندادن دمای درست آب در پکیج دیواری بوتان :
این مشکل ممکن است از مواردی از قبیل احتمال خرابی سنسور NTC دستگاه باشد که این مشکل را می توان با بررسی این قطعه و تعویض آن برطرف کرد.
علت زرد شدن شعله پکیج دیواری بوتان :
این مشکل ممکن است از مواردی از قبیل عدم مکش مناسب در دودکش، نبود هوای کافی، کثیفی مشعل ها، کمبود هوا در محیط اطراف پکیج، دوده داشتن در دیگ و دودکش باشد. که این مشکلات را می توان با بررسی مسیر دودکش برای برطرف کردن عدم مکش مناسب در دودکش ، تعبیه دریچه برای ورود و خروج هوا برای مشکل نبود هوای کافی، کنترل قطر مشعل برای عدم تناسب قطر با نوع گاز مصرفی، تمیز کردن مشعل ها و دیگ و دودکش برای برطرف کردن دوده در دیگ و دودکش برطرف کرد.
بیشترین علل خرابی پکیج بوتان :
انواع مختلفی از مشکلات وجود دارند که می‌توانند در هنگام استفاده از یک پکیج برای مدت طولانی با آن مواجه شوند. اگر پکیج شما را با منبع آب‌گرم کافی تامین نمی‌کند، اولین فکر که به ذهن می‌رسد این است که آیا پکیج قدرت لازم برای گرم کردن آب را دارد یا نه. گاهی ممکن است سناریویی وجود داشته باشد که در آن دریچه فشار فشرده می‌شود، دریچه باز می‌شود وقتی دما در مخزن بالاتر از حد آن است و بنابراین فشار درون مخزن را آزاد می‌کند. اگر شیر برای مدتی طولانی مسدود شود، خطر انفجار پکیج وجود دارد. شیرها را می‌توان به راحتی تمیز کرد، و شما برای آن نیاز به متخصص دارید. اگر سوپاپ را در فواصل زمانی منظم چک کنید، به پکیج بوتان کمک خواهد کرد تا بادوام و امن‌تر شود. اگر در مورد مکانیزم شیرها مظنون هستید، عوض کردن آن ها بهترین گزینه است .
مشکل نشت آب در پکیج بوتان:
مشکل نشت آب در پکیج بوتان و به مرور زمان در این پکیج های خانگی پدیدار می شود، مشکل نشت آب در پکیج بوتان به وسیله تکنسین های فنی تهران سرویس قابل حل می باشد، شما کافیست که با گرفتن تماس با متخصصین تهران سرویس مشکل بوجود آمده را با آن ها در میان بگذارید و کار تعمیر پکیج بوتان و رفع مشکل نشت آب در پکیج بوتان را به عهده آن ها بسپارید
هواگیری پکیج بوتان:
هواگیری پکیج بوتان یکی دیگر از مشکلاتی است که معمولا برای پکیج های بوتان بوجود می آید، معمولا اگر شما سالهاست که یک پکیج بوتان برای منزل خود خریداری و نصب کرده اید، قطعا با مشکل هواگیری پکیج بوتان مواجه خواهید شد، و به کمک تعمیر کار پکیج برای تعمیر و هواگیری پکیج بوتان نیاز داریدبا تهران سرویس تماس حاصل نمایید.
کد خطای پکیج بوتان
هنگامی که پکیج بوتان شما نیاز به تعمیر پیدا میکند ارور های مختلفی روی صفحه ی نمایشگر آن نمایان میشود . در قسمت ارور پکیج بوتان به طور کامل به آنها پرداخته شده است .در هنگام مواجه شدن با این کد خطاها با تکنیسین های تهران سرویس تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان مشکل پکیج شما برطرف شود.
ارور پکیج مدل پرلا
ارور پکیج مدل پرلا پرو
ارور پکیج مدا ورونا
ارور پکیج مدل نوابنسره
ارور پکیج مدل روما
ارور پکیج مدل اپتیما
ارور پکیج مدل کالداونیزیا

برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج بوتان چه باید کرد

۱) سرویس دوره ای پکیج بوتان
مطمئن ترین راه برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج انجام سرویس پکیج بوتان بصورت دوره ای می باشد، چراکه تمامی اقداماتی که برای سرویس پکیج صورت می گیرد همگی از هزینه های گزاف تعمیر پکیج بوتان می کاهد
۲) سرویس کامل پکیج بوتان
در صورت وجود خرابی در پکیج، تعمیرکار اقدام به بررسی، عیب یابی و تعمیر خواهد کرد ولی درصورتی که دستگاه سالم بوده ولی نیاز به سرویس داشته باشد اقدامات زیر انجام خواهد شد:
سرویس فن پکیج
تنظیم فلنچ دودکش
جرمگیری مبدل اصلی
سرویس الکترود جرقه زن
سرویس مشعل
سرویس کامل پمپ پکیج
تنظیم فشار گاز
جرم گیری مبدل ثانویه
سرویس مغزی شیر سه طرفه
تعویض کلیه اورینگ ها و واشرها ی دستگاه
شستشوی مدار- سرویس پرشر آب و…
۳) کنترل مداوم دودکش
۴) هواگیری پکیج
۵) جرم گیری و تعویض قطعات

تهران سرویس تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس پکیج بوتان و تعمیر پکیج بوتان می باشد که در دارای مجرب ترین تعمیرکارانی می باشد که در سراسر تهران در تمام ایام هفته اماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر پکیج بوتان با ما تماس بگیرید

در پاسخ به این سوال که تعمیر پکیج بوتان بصرفه است یا خرید پکیج بوتان

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا پکیج بوتان ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان تهران سرویس با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر پکیج بوتان شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیرات پکیج بوتان ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه پکیج دیواری نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض پکیج بوتان به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تعمیرات پکیج بوتان در محل

در بیشتر مواقع امکان تعمیر پکیج بوتان در محل وجود دارد. همچنین تعمیرکار ارسالی از طرف تهران سرویس با توجه به وضعیت شرح داده شده توسط مشتری پیش بینی های لازم جهت آوردن قطعات یدکی را انجام داده و تمام سعی وی این است که بتواند در کمترین زمان ممکن و در همان محل پکیج بوتان شما را تعمیر نماید.
خدمات تعمیر پکیج بوتان در محل، در همه جای شهر تهران انجام می شود و شما می توانید جهت اخذ این خدمات فقط با ما تماس بگیرید و مشکل خود را عنوان کنید تا کارشناسان ما بهترین سرویسکار منطقه را برای شما ارسال کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 314
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 21
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 1430
  • بازدید سال : 2898
  • بازدید کلی : 32640
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی